Facebook will soon no longer be Facebook: a change of name and image is imminent

Facebook will soon no longer be Facebook: a change of name and image is imminent

فیس بوک دیگر نباید فیس بوک نامیده شود. با این حال ، این نام بستر رسانه های اجتماعی نیست که باید تغییر کند ، بلکه نام گروه در پس زمینه است. ما بی صبرانه منتظر نام جدید هستیم ، زیرا احتمال تغییر نام بیشتر وجود دارد.

فیس بوک قبل از تغییر نام: نام جدید زاکربرگ چیست؟

مارک زاکربرگ فیس بوک را به چیزی جدید تبدیل می کند. به جای ادامه فعالیت گروه فناوری و بستر رسانه های اجتماعی تحت عنوان مشابه ، قرار است نام جدیدی در پشت واتس اپ ، اینستاگرام و بستر فیس بوک به این شرکت داده شود (منبع: The Verge). هنوز مشخص نیست سرنوشت فیس بوک چه خواهد شد.

آنچه مسلم است: گروه زاکربرگ مدتهاست که از فیس بوک فراتر رفته است : با WhatsApp و Instagram ، حوزه کسب و کار در سالهای اخیر گسترش یافته و شامل محصولات نرم افزاری دیگری نیز شده است. این شرکت اولین قدم را با نام Oculus در بازار واقعیت مجازی برداشته است و ارز رمزنگاری شده خود Diem (قبلاً Libra) نیز در حال آماده سازی است.

فیس بوک دیگر فقط یک بستر اجتماعی نیست. از این نظر ، تغییر نام ، که مدیرعامل مارک زاکربرگ قرار است در کنفرانس کانکت در ۲۸ اکتبر به آن بپردازد ، فقط منطقی است. فیس بوک به طور رسمی در مورد گزارش The Verge اظهار نظر نکرده است ، گفته می شود که اطلاعات از یک منبع داخلی آمده است.

با چند نکته و ترفند ساده – که در ویدیو مشاهده می کنید – می توانید حساب فیس بوک خود را افزایش دهید:

تغییر نام همچنین به عنوان تلاشی برای حذف شاخه های جدید و آینده کسب و کار از مجاورت منفی فعلی فیس بوک شناخته می شود. عدم قطعیت در مورد تبادل داده بین فیس بوک و واتس اپ ، اثرات بالقوه مضر اینستاگرام و سرانجام ساعات تعطیلی همه سرویس ها – همه این موارد تا کنون به طور مستقیم با نام فیس بوک مرتبط بوده است. که توجه ناخوشایندی را به گروه جلب کرد.

علاوه بر این ، شرکت فیس بوک در شکل فعلی خود تحت نظارت دقیق مقامات آمریکایی است. نه برای اولین بار ، ناظران کارتل خواستار تجزیه این گروه هستند. تغییر نام ساده کافی نیست.

فیس بوک ، گوگل ، اپل: نام های جدید غیر معمول نیست

فیس بوک در این روند تنها نیست. در پشت بسیاری از شرکت ها ، به ویژه در بخش فناوری ، شرکت هایی وجود دارند که بسیار کمتر از محصولات خود شناخته شده اند. به عنوان مثال ، شرکت چتری فعلی Alphabet با گسترش تجارت بیشتر و بیشتر از Google پدیدار شد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *