Consumer protection advises: You have to know this about cell phone and internet contracts

Consumer protection advises: You have to know this about cell phone and internet contracts

با اجرایی شدن قانون جدید مخابرات در دسامبر ۲۰۲۱ ، پیشرفت هایی برای مشتریان تلفن همراه و اینترنت قریب الوقوع است. فسخ راحت تر است و شرایط کوتاهتر بخشی از هر قرارداد است. طرفداران مصرف کننده از مقررات جدید استقبال می کنند.

از اول دسامبر ، همه چیز برای مشتریان تلفن همراه و هرکسی که قرارداد اینترنت یا تلفن ثابت دارد بهتر تغییر می کند. “گناه” نسخه جدید قانون مخابرات است که پس از آن تحت نام دست و پا گیر قانون مدرنیزاسیون مخابرات اجرایی می شود. این در ابتدا دلهره آور به نظر می رسد ، اما در واقع مزایای زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد .

Telekom ، Vodafone ، o2: ارائه دهندگان مجبورند به دوره های کوتاه مدت اطلاع رسانی تغییر دهند

یک نوآوری برجسته است ، که بر همه افرادی که دارای تلفن همراه ، تلفن ثابت یا اینترنت هستند ، تأثیر می گذارد. زیرا چنین قراردادهایی به زودی دیگر مجاز نخواهند بود یک سال به سال دیگر تمدید شوند – حتی اگر آنها را فسخ نکنید (منبع: انجمن مصرف کنندگان آلمان / VZBV)

موارد زیر در آینده اعمال می شود: اگر از مدت تعیین شده در ابتدای قرارداد فراتر رفته و تمدید خودکار نیز به صورت قراردادی مورد توافق قرار گرفته باشد ، مصرف کنندگان باید بتوانند در هر زمان با اخطار یک ماهه فسخ کنند .

به عنوان مثال ، قرارداد تلفن همراه معمولی از Telekom ، Vodafone ، o2 و Co. 24 ماه است. اگر این موارد منقضی شده و اخطار به موقع داده نشده است ، یک سال دیگر تاکنون اضافه شده است. مجدداً یک دوره اطلاع رسانی اولیه سه ماهه وجود دارد. اگر آن را دوباره از دست داد ، ۱۲ ماه دیگر و غیره باقی خواهد ماند.

از اول دسامبر ، پس از پایان دوره اول ، قانون به قراردادی تغییر می یابد که در هر زمان و با مدت چهار هفته قابل فسخ است . طبق VZBV ، این امر به صورت گذشته نگر در مورد قراردادهای منعقد شده قبلی نیز صدق می کند.

نوآوری های بیشتری در مورد قراردادهای ارتباطات تلفن همراه یا اینترنت تلفن ثابت برنامه ریزی شده است: تغییر در شرایط قرارداد می تواند به صورت یک طرفه توسط ارائه دهنده انجام شود. از آنجا که در چنین مواردی مصرف کنندگان به راحتی می توانند در معرض آسیب قرار گیرند ، حق فسخ بدون اطلاع قبلی ارائه می شود . اگر قرار باشد قرارداد به طور یک طرفه به ضرر آنها تنظیم شود ، مشتریان می توانند از این استفاده کنند. ارائه دهندگان باید به موقع تغییرات را به طور کتبی به آنها اطلاع دهند.

مصرف کنندگان همیشه بهترین معامله را دریافت می کنند

علاوه بر این ، همه مشتریانی که با ارائه دهنده خدمات اینترنت ، تلفن یا تلفن همراه قرارداد مداوم دارند ، در آینده حداقل یک بار در سال از تعرفه های جایگزین بهتر مطلع خواهند شد . ارائه دهندگان موظف به انجام این کار هستند. مشتریان فعلی باید از پرداخت هزینه زیاد برای تعرفه های گران قیمت قدیمی نجات پیدا کنند.

تلفن های هوشمند ارزان تنها در قراردادها موجود نیستند – ما بهترین معاملات را در ویدیو جمع آوری کرده ایم .

قراردادهای مورد بحث تلفنی از ۱ دسامبر بدون تأیید کتبی دیگر معتبر نیستند. آنها همچنین باید حاوی خلاصه ای از قسمت های اصلی قرارداد ، مانند اطلاعات تماس ارائه دهنده ، شرایط و هزینه های توافق شده ، و مدت و شرایط تمدید یا فسخ باشند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *