– ثبت سفارش در سایت به منزله پذیرفتن تمامی قوانین و شرایط ذکر شده در صفحات سایت است و سایت مسئولیتی در خصوص اطلاع رسانی تغییرات در این صفحات به بازدیدکنندگان سایت ندارد و آنها خود باید مرتبا این صفحات را مطالعه کنند.
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات شیائومی
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی شیائومی به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت شیائومی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری شیائومی و سایر خدمات ارائه شده توسط شیائومی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات شیائومی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شیائومی از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای شیائومی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای شیائومی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شیائومی اقدام کند.
همچنین از آنجا که شیائومی یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات شیائومی استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به شیائومی ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که شیائومی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد شیائومی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه شیائومی را در پروفایل خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
شیائومی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
شیائومی متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت شیائومی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات شیائومی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط شیائومی جزئی از اموال شیائومی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار شیائومی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شیائومی محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط شیائومی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار شیائومی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت شیائومی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای شیائومی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات شیائومی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. شیائومی محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
قوانین رجیستری گوشی ها
– رجیستری گوشی های شیائومی از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ توسط شرکت ارتباطات زیر ساخت جمهوری اسلامی ایران اجرا شده است.
– گوشی های موجود در سایت به دو صورت دارای گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی و دارای هفت روز مهلت تست بدون گارانتی به فروش می رسد که قوانین آن به شرح پایین است :
گوشی با هفت روز مهلت تست
– گوشی هایی که قبل از تاریخ ۲۶ اسفند به فروش رفته اند ، مسئولیت رجیستری آنها تماما متوجه خریداران محترم است و باید قبل از این تاریخ در گوشی سیمکارت قرار می دادند تا ثبت رجیستری شوند ، مسئولیت کوتاهی خریدار در این زمینه متوجه خود ایشان است.
– گوشی هایی که بعد از تاریخ ۲۶ اسفند به فروش رفته اند ، بوسیله سیمکارت رجیستر شده می باشند و شیائومی از طریق سامانه همتا انتقال مالکیت داده و یا راهنمایی هایی جهت انتقال مالکیت به خریداران محترم می رساند ، مسئولیت تغییر قوانین و شرایط رجیستری (از کار افتادن و …) در آینده پس از انتقال مالکیت متوجه خریداران محترم می باشد و سایت هیچ گونه مسئولیتی را در این زمینه نمی پذیرد.
گوشی با گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی
– گوشی های دارای گارانتی ۱۸ ماهه شرکتی کلیه مسئولیت رجیستری و مراحل آن متوجه شرکت گارانتی کننده می باشد و سایت در این ضمینه مسئولیتی ندارد ، خریداران در صورت داشتن مشکل باید با شرکت گارانتی تماس حاصل فرمایند و مراحل کار را مطابق راهنمایی شرکت گارانتی پیگیری کنند.
خسارت در هنگام حمل و نقل
شیائومی همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شیائومی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش شیائومی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش شیائومی ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، شیائومی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
شیائومی خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
سفارش چگونه برای من ارسال می شود؟ | راه های پرداخت هزینه سفارش چگونه است ؟ | ضمانت هفت روز بازگشت کالا | ضمانت اصالت کالا | شرایط و قوانین شیائومی